torsdag 17 november 2011

Kända motståndare i vinter


Nu är det dags att byta grus mot plast. På onsdag startar innesäsongen. I ligan finns flera kända motståndare.

Tyréns, Intrum Justitia och Matchstick Men. Liljeholmshallen kommer att få celebert besök av ungefär samma lag som förra året.
– Jag är jätteglad att vi slipper Bolltrollarna i år, säger lagkapten Tommy Darmark (#13). Jag vill minnas att Tyréns och Intrum Justitia var roliga att möta. Vi spelade ganska jämnt. Synd att inte Avalanche är med, då hade vi haft sex poäng säkrade.
Matchstarterna är lika tidiga som förra året. Lagkaptenen oroar sig redan för hur han ska kunna komma i tid.
– 06.30 blir tufft eftersom min dotter brukar sova då. Det blir tajt för mig personligen, så 07.10 känns bättre. Tanken är att jag tar bilen. De första två veckorna jobbar jag, sedan börjar jag min pappaledighet.
Har du något personligt utvecklingsmål för säsongen?
– Att röra på mig så att jag har bättre flås. Nu är det noll.

Text: #11

Matcher 2011
23/11 klockan 07.10
Intrum Justitia-Mardrömselvan

30/11 klockan 07.10
Futuball OK-Mardrömselvan

7/12 klockan 06.30
Mardrömselvan-Lokomotiv East Capital

14/12 klockan 06.30
Mardrömselvan-Kvastarna Sthlm
Tyréns

1 kommentar:

  1. Vi spelar även mot alpingaraget vilket jag ser fram emot, det lär kunna dyka upp några gamla skidlegender...

    #4

    SvaraRadera