tisdag 17 februari 2009

#14: "Svårt att se normal ut"


Måltjuven Mårten Leo (#14) gör en dubbelklack i Mardrömselvans bildgalleri.
Äntligen är laget komplett!


Vad gör du egentligen på bilden?
– Den där ta-med-bollen-med-klacken-över-huvudet-grejen. En lätt doft av 80-tal skulle man kunna säga. Jag tror inte att någon någonsin använt "tricket" i matchsammanhang.
Påverkar det dig som spelare att äntligen vara med i galleriet?
– Ja, först nu känner jag att jag är med på riktigt. Nu väntar jag bara på sponsorpengarna.
Är du nöjd med bilden?
– Ja. Men det var svårt att göra något med bollen och samtidigt se normal ut. En utopi förmodligen. Jag gillar att jag har nyborstade inomhusskor på bilden.

Text: #11
Foto: #13

1 kommentar:

  1. Fick man önska skulle jag gärna se Mårten vara först med detta trick i matchssammanhang.

    Blir söndag bra?

    #6

    SvaraRadera