fredag 15 juli 2011
Räddaren i nöden
I veckan avslöjades skandalen med den läckande sportflaskan. Idag möter de ansvariga kritiken med en spektakulär pr-satsning. Carolina Gynning har värvats som ansiktet utåt för den utskällda M11-produkten.
Det var hejarklacksledaren Cecilia Boström som råkade ut för den spräckta korken mitt under ett spinningpass på gymet.
De ansvariga för Mardrömselvans flasksatsning lade locket på det första dygnet. Sedan publicerades nyheten om nyförvärvet på gynning.net. I ett blogginlägg med rubriken "Nightmare" skriver Carolina Gynning själv:
– De (Mardrömselvan, reds anm) är tydligen brutala på plan… jag har nu blivit ansiktet utåt för deras flaskor vilket jag är mycket stolt över.
Peter Rolandsson (#9) hyllas som "en man i sina bästa år" och det framgår att han ligger bakom pr-satsningen.
Lagledningen är nöjd och hoppas kunna knyta Gynning ännu närmare klubben.
– Personlig vip-inbjudan kommer att skickas till henne inför nästa match, meddelar förbundskapten Jon Edergren (#6). I framtiden kanske man kan beställa flaskor och tröjor med hennes autograf.
Text: #11 Foto: gynning.net
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Fantastiskt!
SvaraRadera