lördag 5 april 2008

Kristoffer spräckte nollan: "Det var ren instinkt"


Kristoffer Erlandsson i Heavy Electric var den spelare som spräckte Martin Gyljes (#1) nolla utomhus. Det tog en dryg halvlek.
- Jag hann inte tänka, det var ren instinkt, säger målskytten.


Kan du beskriva målet?
- Jag kom springande från hörnflaggan och fick ett väggspel av Robin nära målet. Jag lade den vid närmsta stolpen.
Varför heter ni Heavy Electric?
- Vi kommer från Tungelsta: Tung el.
Lagledningen har krävt renare spel av Mardrömselvan inför utomhussäsongen. Märktes det i matchen?
- Ja, det var glatt humör och inget tjafs. Spelarna verkar ha lätt att komma överens med motståndarna. Mardrömselvan spelar trevlig och rolig fotboll. Jag trodde faktiskt att det skulle vara hårdare spel i Korpen. Får se hur det bli i ligan. Vi kommer att spela i Haninge.
#11

1 kommentar:

  1. haha erlandsson . ska bli spännande med träningsmatchen. jag va ju skadad under turneringen,

    SvaraRadera